twitter rss

Örnek Sporcu Sabah Kahvaltısı

 Öncelikle sporcunun kilo alıcak , kilo vericek , kas kütlesini koruycak hedefini belirlemelidir.Kendi olduğu kiloya göre bir beslenme programı hazırlanmalıdır.Ben size kendi sabah kahvaltımdan örnekler vericem.Şuan için amacım kilo verme olsa neler yerim olarak bir örnekleme yapıcam.
- Zeytin (en az 2 en fazla 5 tane)
- Lor peyniri miktarı siz belirleyin aşırıya kaçılmadan (Neden tulum-neden kaşar değil çünkü lor peynirinin içerisinde casein protein var ve yağ oranı az bir peynir)
-Tercihen bir kase yulaf ezmesi içine süt koyulup.Yulaf miktarı sizin elinizde , kilo vermeye yönelik demiştik karbonhidratımız yulaf olduğu için orta seviyenin biraz azında koyuyorum göz kararı aslında buda sizin elinizde.
-Domates ve salatalık
-1 Tam , 2 yumurta beyazı

Çoğu kahvaltım böyle geçer.Haftada 2 gün seçer yulaflı omlet yerim.Çünkü kahvaltılarda karbonhidrat ana enerji verici yiyecek olduğu için değişiklik iyidir.
Kilo vermeye değilde almaya yönelik arkadaşlar burda ekstra yiyebilecekleri şeyler eklenebilir ,

-Reçel
-Ceviz
-Yulaf artırılabilirsiniz
-Zeytinde öyle
-2 dilim tam tahıllı ekmek eklenebilir.

Beslenme sizin elinizdedir ne yerseniz ona göre kilo alır veya verirsiniz.Kilo alamıyorum diyenlerde kilo almayı bilmiyor , veremiyorum diyenlerde kilo vermeyi bilmiyor.Blogumuzda kilo vermeyide almayıda ilerliyen günlerde beslenmelerle olsun , antremanlarla olsun detaylı bir biçimde açıklıyıcağız.
  1. Teşekkürler haber paylaşımı için. Birde tipo90 sitesi hakkında haber yaparsanız sevinirim. Tipo90 sitesi. Eski totobo sitesi mutlaka az çok bilgi sahibisinizdir.

Yorum Gönder

Spor Yapıyorum

Facebook Fan Sayfamız

Followers

Sporcu Dünyası

Sporcu Dünyası