twitter rss

Spor Yapıyorum Sitesi

Merhaba sayın okuyucular , sizler için açtığım bu site umarım ilerliyen günlerde spor konusunda paylaşım yapmak istediğim düşüncelerim ile birlikte sizlere bilmediğiniz yeni şeyler öğrenmeniz konusunda yardımcı olucak.Öncelikle başlamadan spor konusunda aklınıza hiçbir zaman başaramayacağım kelimesini getirmemenizi istiyorum.

Sporun kelime anlamıyla başlıyalım.Spor insanların fiziksel olarak yaptığı , eğlenceli aktivitelerdir , bu takım olarakta , bireysel olarakta gerçekleştirilebilir , burda amaç eğlence , rekabet , bir konuda mükemmelliğe ulaşmak olabilir.Ben insanların sporu sadece hayatında bir araç olarak gördüğünü düşünüyorum.Yanılıyorlar , spor yaşantınızın herzaman içindedir.Siz bundan uzak ve yakın oluşunuzla içinde veya dışında olursunuz.Yaşantınız içerisinde spora yakın olmanın sizi mutlu ediceğini düşünüyorum.Birşeyi başardığınızın en büyük kanıtıdır , sporda yaptıklarınız.Kendinize inandığınız sürece başarabilirsiniz.

Spor , sağlık , yaşam üçlüsünü dengeli bir biçimde götürmenizi dilerim.Bu yazımın sonuna geldim ilerliyen günlerde daha güzel paylaşımlarla dönücem.
İyi günler

Yorum Gönder

Spor Yapıyorum

Facebook Fan Sayfamız

Followers

Sporcu Dünyası

Sporcu Dünyası